پروماد سایت پروژه های آماده

پرداخت و دانلود:

بعد از خرید و تکمیل فرآیند پرداخت، محصول خریداری شده از طریق لینک “دانلود” قابل دریافت خواهد بود.

هم چنین لینک دانلود محصول خریداری شده به ایمیلی که شما وارد کرده اید ارسال خواهد شد(ممکن است در پوشه اسپم باشد).

اگر بنا به هر دلیل موفق به دریافت پروژه خریداری شده نشدید، با واحد پشتیبانی تماس گرفته تا در صورت تکمیل خرید، لینک دانلود آن را مجددا برای شما ارسال کنیم.

دقت در خرید پروژه مورد نظر:

توضیحات تمامی پروژه ها و همچنین تصاویر آنها در صفحه هر محصول قابل مشاهده است. بنابراین قبل از خرید هر پروژه دقت داشته باشید که همان پروژه مورد نظر شما باشد. هیچ مبلغی بابت خرید اشتباه (وجود محصولات مشابه رایگان) عودت داده نخواهد شد. لطفا در خرید پروژه مناسب خود دقت نمایید.

شکایت نسبت به پروژه خریداری شده:

همه پروژه های آپلود شده در سایت پروماد قبلا بارها تست و ارزیابی شده اند و تمام تلاش این مجموعه بر این است که پروژه های سالم بر روی سایت قرار بگیرند. با این حال این امکان فراهم شده است تا اگر نسبت به عدم کارایی پروژه ای شکایت دارید آن را با واحد پشتیبانی درمیان بگذارید. در اسرع وقت بررسی و درصورت محرز شدن عدم کارایی پروژه، مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد.

اگر در ارتباط با دانلود پروژه دچار مشکل شدید از طریق آدرس ایمیل زیر با ما در ارتباط باشید:

promad.ir@gmail.com

لطفا دقت داشته باشید که درخواست لینک دانلود از واحد پشتیبانی ممکن است زمان بر بوده و تا چندین ساعت به طول بیانجامد. بنابراین سایت پروماد مسولیتی در قبال فرصت های از دست رفته برای اپلود پروژه تحصیلی و دانشجویی شما ندارد.

تمامی پروژه ها تست شده و سالم هستند. امکان راهنمایی در مورد اجرای فایل های نرم افزاری وجود ندارد و از خریدار انتظار می‌رود دانش کافی برای اجرا کردن فایل ها و پروژه ها را داشته باشد.

عودت مبلغ پرداختی در صورت محرز شدن عدم کارایی پروژه:

تمامی عودت ها از طریق شماره حساب شبا امکان پذیر است و در غیر این صورت امکان عودت مبلغ وجود ندارد.

کپی رایت:

تمامی مطالب ارائه شده در سایت پروماد توسط متخصصین این مجموعه گردآوری شده است. لذا استفاده از آنها منوط به ذکر منبع می باشد و در این صورت بلامانع است.